گروه فنی مهندسی آکسایا

خدمات ما

خدمات دیجیتال مارکتینگ گروه آکسایا

دیجیتال مارکتینگ به طور مداوم در حال تحول است و کسب و کارها برای موفقیت در چشم انداز دیجیتال امروزی باید با آخرین روندها و فناوری ها به روز باشند.

چندین مؤلفه کلیدی در بازاریابی دیجیتال وجود دارد، از جمله بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی موتور جستجو (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا و بازاریابی تلفن همراه. هر یک از این مؤلفه‌ها شامل استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی برای دستیابی به مخاطبان و تعامل با آن‌ها است.

  • تولید محتوا و سئو
  • طراحی و گرافیک
  • برند سازی
  • طراحی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات و بازاریابی

دیجیتال مارکتینگ پزشکی

خدمات اصلی

خدمات اصلی دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به استفاده از کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل، اپلیکیشن های موبایل و دیگر پلتفرم های دیجیتال برای تبلیغ یک محصول، خدمات یا برند اشاره دارد. هدف بازاریابی دیجیتال دستیابی به مشتریان بالقوه و تعامل با آنها و افزایش ترافیک و فروش است.

طراحی سایت

طراحی سایت شامل ترکیبی از مهارت های فنی و خلاقانه برای ایجاد یک وب سایت است که نه تنها از نظر بصری جذاب باشد، بلکه کاربردی و کاربر پسند نیز باشد.

بهینه سازی سایت (سئو)

SEO فرآیند بهینه سازی یک وب سایت برای بهبود دید و رتبه آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی و عبارات خاص است.

طراحی و گرافیک

به طرح هایی اشاره دارد که برای برقراری ارتباط اطلاعات یا انتقال پیام استفاده می شود می توان در رسانه های مختلف مانند چاپ، دیجیتال یا وب استفاده کرد.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی کاربران را قادر می‌سازد تا محتوا و اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارند و  به بخشی جدایی ناپذیر از ارتباطات مدرن تبدیل شده اند.

برند سازی

برندسازی فرآیند ایجاد یک نام، طرح، نماد و شهرت منحصر به فرد برای یک محصول، خدمات یا شرکت است که آن را از رقبای خود متمایز می کند. هدف برندسازی ایجاد هویتی قوی و قابل تشخیص است.

تبلیغات و بازاریابی

بازاریابی به فرآیند تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات به مشتریان اشاره دارد. هدف بازاریابی ایجاد رابطه قوی بین برند و مشتریان و ایجاد تقاضا و آگاهی برای محصول یا خدمات است.

تولید محتوا

تولید محتوا یک استراتژی بازاریابی است که شامل ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند، مرتبط و ثابت برای جذب و حفظ مخاطب هدف است. که می تواند متنی ، عکسی و ویدئویی باشد.

مدیریت مشتری

به استراتژی و شیوه‌هایی اشاره دارد که شرکت‌ها برای مدیریت تعاملات با مشتریان با هدف بهبود رضایت و وفاداری مشتری و در نهایت افزایش فروش و درآمد استفاده می‌کنند.

ویژگی های اصلی

چرا باید وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شوید؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شوید:

  1. تقاضای رو به رشد: با تغییر روزافزون به سمت کانال های دیجیتال برای بازاریابی، تقاضای فزاینده ای برای متخصصان بازاریابی دیجیتال وجود دارد. این بدان معناست که فرصت های شغلی و مسیرهای شغلی زیادی در این زمینه وجود دارد.
  2. مجموعه مهارت های متنوع: بازاریابی دیجیتال شامل طیف وسیعی از مهارت ها و تخصص ها، از تجزیه و تحلیل داده ها و ایجاد محتوا تا مدیریت رسانه های اجتماعی و طراحی وب سایت است. این به این معنی است که بازاریابان دیجیتال این فرصت را دارند که مهارت های متنوعی را توسعه دهند و تخصص های مختلفی را در این زمینه دنبال کنند.
  3. پتانسیل درآمد بالا: نقش های بازاریابی دیجیتال اغلب با حقوق رقابتی و فرصت هایی برای پیشرفت شغلی همراه است.
  4. دائماً در حال تکامل: بازاریابی دیجیتال یک حوزه پویا و دائماً در حال تحول است، با فناوری‌ها و روندهای جدید که همیشه در حال ظهور است. این بدان معنی است که همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری و فرصت هایی برای ماندن در لبه صنعت وجود دارد.
  5. کار تاثیرگذار: به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، شما توانایی ایجاد و اجرای کمپین های بازاریابی را دارید که می تواند تاثیر قابل توجهی بر موفقیت کسب و کار داشته باشد. این کار می تواند بسیار مفید و رضایت بخش باشد.

به طور کلی، دیجیتال مارکتینگ زمینه‌ای است که فرصت‌های زیادی برای رشد و پیشرفت دارد و آن را به گزینه‌ای عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال شغلی چالش‌برانگیز و با ارزش هستند.

با ما بهترین ها را تجربه کنید.

آکسایا، با استفاده از مهارت‌های خود شما را به بهترین نتیجه ممکن می‌رساند.

چرا ما

چرا باید از خدمات دیجیتال مارکتینگ گروه فنی مهندسی آکسایا استفاده نمایید!!

تجربه چندین ساله و تخصص بالا

ما کارشناسان دیجیتال مارکتینگ گروه فنی مهندسی آکسایا با تجربه چندین ساله و انجام پروژه های متعدد برای شرکت ها و کارفرماها این امید را به شما می دهیم که بهترین نتیجه را با پذیرش خدمات خواهید گرفت و همواره شاهد پیشرفت و بهبود وضعیت کسب و کار خود خواهید بود.

ارائه دهنده خدمات متنوع

شرکتی که خدمات متنوعی ارائه نمی‌دهد، نمی‌تواند به صورت کامل در زمینه دیجیتال مارکتینگ به شما کمک کند. بنابراین، گروه فنی مهندسی آکسایا مفتخر است که خدمات مختلف در زمینه دیجیتال مارکتینگ را به طور جامع و با تجربه بالا ارائه می دهد که در بخش های قبل توضیح داده شد.

بهترین قیمت

انتخاب شرکت با هزینه مناسب برای خدمات دیجیتال مارکتینگ، مهم است. اما توجه به قیمت به تنهایی کافی نیست و باید با کیفیت و تجربه شرکت نیز هماهنگ شود. درنتیجه با توجه به کیفیت عالی خدمات شما مناسب ترین قیمت را از ما دریافت خواهید کرد.

شفافیت در ارائه خدمات

شفافیت در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ، اطمینان از پیشرفت پروژه و تعامل مؤثر با شرکت را فراهم می‌کند. بنابراین، ما به شفافیت در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ خیلی توجه می‌کنیم، درنتیجه همواره از روند پیشرفت کار و نتایج حاصل شده باخبر خواهید بود و گزارش ارائه می شود.

شناخت بازار و مشتریان

شناخت بازار شامل درک نیازها، مشکلات، علاقه‌ها، نقاط قوت و ضعف مشتریان و رقبای بازار می‌شود. کارشناسان آکسایا با بهره‌گیری از داده‌های بازار و روش‌های تحلیلی، استراتژی مناسبی را برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما طراحی خواهند کرد. آکسایا بهترین تعامل با مشتری را فراهم خواهد کرد.

خدمات پشتیبانی مناسب

بعد از ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ نیاز به پشتیبانی و پایش کامل می باشد. شرکتی که به پشتیبانی و خدمات پس از فروش خود توجه کند، می‌تواند به مشتریان خود اعتماد و رضایت بیشتری را القا کند و در طول زمان به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کند. که آکسایا در اینباره بهترین است.

شرکت هایی که از خدمات دیجیتال مارکتینگ ما استفاده کرده اند

اعضای اصلی

مدیران دپارتمان دیجیتال مارکتینگ

سئو و طراحی سایت

علی رستمی

مهناز نعمتی واحدی

استراتژیست دیجیتال مارکتینگ

مهناز نعمتی واحدی

فائزه سادات مهریزی

ایده پرداز خلاق

فائزه سادات مهریزی

مهرنوش ثقفی

گرافیست

مهرنوش ثقفی

بلاگ

آخرین مقالات